BrystkræftforeningenBrystkræftforeningen
StøtBliv medlem

EUROPA DONNA – den europæiske brystkræft koalition

Brystkræftforeningen er medlem af Europa Donna, som er en uafhængig organisation der har medlemmer fra hele Europa. Sammenslutningen arbejder på at øge opmærksomheden om brystkræft og mobilisere støtten af europæiske kvinder fved at presse på for at få bedre uddannelse i brystkræft, screening, optimal behandling og øget funding til forskning i brystkræft.

EUROPA DONNA repræsenterer europæiske brystkræftramtes interesser iforhold til lokale og nationale myndigheder og institutioner og den europæiske union.

Brystkræftforeningen har stor glæde af medlemsskabet, der bl.a. byder på kurser i kommunikation og såkaldt 'patient advocacy' og meget mere.

Du kan læse mere om Europa Donna på deres hjemmeside.

Kontakt vedr. Europa Donna

Søg på dette site